Shop Mobile More Submit  Join Login
Left 4 Dead: Hunter Part 2 by ashcomics Left 4 Dead: Hunter Part 2 by ashcomics
EVERY GODDAMN MATCH.

hunter may or may not be me.
Add a Comment:
 
:iconbaconwizard85:
baconwizard85 Featured By Owner Feb 1, 2015  Student Writer
There's some points where I miss everything as a Hunter.... One time I killed the whole team as a Hunter :3
Reply
:iconrandomwolfdragon:
randomwolfdragon Featured By Owner Oct 21, 2014  Hobbyist
Is this how he died?
Reply
:iconshadow-cipher:
Shadow-Cipher Featured By Owner Jul 20, 2014  Hobbyist Writer
That happens to you too? I swear, I am like the WORST Hunter ever. I blatantly miss people who are right in front of me and constantly jump off the roof or other places where you plummet to your doom.
Reply
:iconfalseredstone:
Falseredstone Featured By Owner Sep 11, 2014   Digital Artist
I'm the hunter who pounced into a light pole
Reply
:iconshadow-cipher:
Shadow-Cipher Featured By Owner Sep 12, 2014  Hobbyist Writer
So am I. X3
Reply
:iconfalseredstone:
Falseredstone Featured By Owner Sep 13, 2014   Digital Artist
And I pounced into a room that apparently was the world witch convention, since edit was packed with'em
Reply
:icontautestbeef4081:
TautestBeef4081 Featured By Owner Mar 1, 2014
I feel the pain.
Play L4D2 near any lake has a charger.  Your ass is gunna get wet, whether you hit or miss.
Reply
:iconaimondsg:
AimondSG Featured By Owner Feb 8, 2014
Lol i meet a guy did that. BUT to ours suprise, he walljump the sky box onto me! Truestory.
Reply
:iconinvadersmeet:
invaderSMEET Featured By Owner Dec 7, 2013  Hobbyist Traditional Artist
NUUU MY BABY!
Reply
:iconrainbowdashfatality:
RainbowDashFatality Featured By Owner Nov 6, 2013  Hobbyist Interface Designer
Ohhhhh...So that's how He died, An Unfortunate Death for him...and For some reason the Smoker Doesn't care at all XD
Reply
:iconjieshii-kun:
Jieshii-kun Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist General Artist
Had this happen before by a Hunter AI in L4D2. We were on the first level of the first campaign. We were walking on the edge of the building and from out of nowhere, a Hunter leaps out of the window in front of us and over the edge - down to its doom. Funny, indeed it was. XD
Reply
:iconzombieerika:
ZombieErika Featured By Owner Oct 16, 2012  Hobbyist General Artist
That's so ludicrous! It's awesome!
Reply
:iconnofinidea:
nofinidea Featured By Owner Jul 18, 2012
can I just say you make the hunter look so cute ...... It almost makes me feel bad for killing him lol
Reply
:iconsonicxrainbowdash:
sonicXrainbowdash Featured By Owner Jul 10, 2012  Hobbyist Artist
last panel: EPIC FAIL
Reply
:iconbakaallensober:
BakaAllenSober Featured By Owner Jun 13, 2012  Hobbyist Writer
Lol!
Reply
:iconthunderstudent:
thunderstudent Featured By Owner May 11, 2012
I actually saw that happen, a hunter tried to pounce onee of my team mates and they steped to the right and the hunter fell to his death. Sucks to be him.
Reply
:iconcloureed:
Cloureed Featured By Owner Apr 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
And that's why I won't try parkour. Because there's a 100% chance of me doing that xD
Reply
:iconsocialreject140:
socialreject140 Featured By Owner Jan 17, 2012
lol total fail
Reply
:iconmatychan:
MatyChan Featured By Owner Dec 17, 2011  Hobbyist General Artist
good to know that i'm not the only one who fails as a hunter |D
Reply
:iconcynder-1-2-3:
cynder-1-2-3 Featured By Owner Dec 14, 2011
XD This made me laugh like crazy! XDDD
Reply
:iconblue-demon-hybrid:
Blue-Demon-Hybrid Featured By Owner Nov 17, 2011
:rofl: I have to show my brother now.
Reply
:iconinuyashalover1222:
InuYashaLover1222 Featured By Owner Nov 12, 2011  Student Artist
im practicing on Parkour its fun yet i ended up with some wounds
Reply
:iconhuntbyhunter:
huntbyhunter Featured By Owner Oct 24, 2011
the hunter is dumb
Reply
:iconmissmissyfreaky:
MissMissyFreaky Featured By Owner Oct 19, 2011  Student Artist
Haha lol xD
Reply
:iconflowerpower138:
flowerpower138 Featured By Owner Oct 14, 2011  Student General Artist
LOL XD
Reply
:iconnorayami:
Norayami Featured By Owner Sep 25, 2011
OMG he did NOT think that one through.
Reply
:iconchaoticpuffins:
ChaoticPuffins Featured By Owner Sep 11, 2011  Hobbyist Digital Artist
lol
Reply
:iconjoeyscar888:
Joeyscar888 Featured By Owner Jun 30, 2011
The hunter is mah fav, and parkor = <3 so I can SO RELATE to this XD

this made mah day.
Reply
:icontutifruti41:
tutifruti41 Featured By Owner Jun 28, 2011  Hobbyist Traditional Artist
what is parkour anyway :?
Reply
:iconrvfanatic1:
RVFanatic1 Featured By Owner Aug 12, 2011
parkour is where you use motion and agility to cross, climb, jump, etc. everyday objects such as railings, fences, tables, etc. with efficiency. the point of parkour is to condition your body to adapt to any terrain and find alternate, shorter, and more efficiant paths of travel. alot of people make videos of their "parkour grounds" in which they practice. it's a good way to stay in shape and practice your skills.
Reply
:icontutifruti41:
tutifruti41 Featured By Owner Aug 21, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Thanks for telling me! :)
Reply
:iconxlistenxx:
xLiSteNxx Featured By Owner Aug 22, 2011  Student Traditional Artist
It's also called Free Running. ^^
Reply
:icontutifruti41:
tutifruti41 Featured By Owner Aug 23, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Yeah, his moves kinda looked like the freerunning in some of my games - like Assassin's creed
Reply
:iconsnaker2d2:
SNAKER2D2 Featured By Owner Oct 1, 2012
yeah
Reply
:iconrvfanatic1:
RVFanatic1 Featured By Owner Aug 21, 2011
no problem :)
Reply
:iconkittehcuttie13:
Kittehcuttie13 Featured By Owner Jun 24, 2011  Hobbyist General Artist
first panel=PERFECT CAPIRINA!
Reply
:icongoodvampire99:
Goodvampire99 Featured By Owner Jun 15, 2011
in teh real game the (stupid) hunter goddammed (on the no mercy campagn, finale) he ump out the roof die out the streets
Reply
:iconaerospine:
Aerospine Featured By Owner Jun 11, 2011
I like the rendition of the smoker and Hunter lol, I wonder what the new skinned smoker looked like, or the female boomer :?. Anyway Great comic.
Reply
:iconalice022:
Alice022 Featured By Owner Jun 8, 2011   Writer
LOL nice comics
Reply
:iconladymiir:
LadyMiir Featured By Owner Jun 8, 2011
Died laughing. Great work :)
Reply
:iconsonicxsnow1245:
Sonicxsnow1245 Featured By Owner May 31, 2011
lol that happens to me all the time. the trick is to aim just a little above the survivor
Reply
:iconinsanity1121:
Insanity1121 Featured By Owner May 31, 2011  Hobbyist Artist
I hate being the Hunter
Reply
:iconchuca1151:
Chuca1151 Featured By Owner May 28, 2011  Student Traditional Artist
oh, Parkour.....wish I had it too....poor hunter is not alone :3
Reply
:iconbelexar:
Belexar Featured By Owner May 6, 2011
This is the reson why I don't like play infected on that map :P Well, ecept for the charger :D KARMA CHARGER DOES NOT APROOVE OF YOU MAKING FUN OF HIS HUNTER BUDDY!
Reply
:iconstephaniescarlet:
stephaniescarlet Featured By Owner Apr 23, 2011
what is parkour ?
Reply
:iconhck112:
hck112 Featured By Owner Apr 8, 2011  Student Digital Artist
I did fell off a rooftop of my neighbor house during parkour last month, I got fractural bones in my leg.
Reply
:iconhck112:
hck112 Featured By Owner Apr 8, 2011  Student Digital Artist
Top 3 things I hate during parkour:

1) Weak objects!
2) Chicken out during the jump...
3) Miss the landing point...
Reply
:iconiumee:
iumee Featured By Owner Mar 24, 2011  Hobbyist Interface Designer
ha! funneh thing is ima be a parkourist in the future....well i wanna b.....so this is just priceless 2 me ^_^
Reply
:iconhck112:
hck112 Featured By Owner Apr 8, 2011  Student Digital Artist
Parkour is a the most enjoyable sport, you can have fun and at the same time train your strengths and wills. Go to your local parkour community, they love to hold meets every week.
Reply
:iconblackdreamx:
BlackDreamX Featured By Owner Mar 30, 2011  Hobbyist Traditional Artist
It's hard... Almost broke my leg twice trying it. Still do but not as often.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 30, 2008
Image Size
362 KB
Resolution
620×923
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
182,202 (3 today)
Favourites
1,860 (who?)
Comments
290
×